نوشته های گروه a-n-r
نوشته های گروه a-n-r

در این وبلاگ نوشته های انجمن نویسندگان رهیار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


کوچه های زندگی

                                                کوچه های زندگی

 

در کوچه های تنگ و تاریک زندگی قدم می زنم...نه هدفی...نه مقصدی...گاه وارد بن بست امید می شوم...گاه وارد بن بست بیداری...گاه وارد بن بست عشق...فقط و فقط به امید این که شمع سوزان زندگی ام دقایقی زد تر خاموش شود...کوچه های زندگی من همه بن بست...همه تاریک...همه نمناک...من در پی کوچه ای می گردم...کوچه ای که بن بست نباشد...سراغ این کوچه را می گیرم...انگشت ها همه به یک سو حدایتم می کنند...وارد آن کوچه می شوم...در اوّلین نگاه پرتگاهی می بینم...آری در پی همین بودم...می دوم...می دوم...می دوم...وقتی به پرتگاه می رسم به زیر پایم می نگرم...دریای مرگ!!!...دریای مرگ!!!...دریای مرگ!!!...ندای موج های خروشان دریا در گوشم می نالید...بپر... بپر و خودت را رها کن...بار دیگر زیر پایم را می نگرم...آب دریای مرگ برای خاموش کردن شمع عمرم کافی بود...بدون درنگ خودم را رها می کنم...چه مقصد عجیبی!

مرگ...مرگ...و تنها مرگ.

نویسنده متین علی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوشته های گروه a-n-r و آدرس a-n-r.LoXBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این نیز بگذر
افسونگر عشق
هر چی تو بخوای
بازی . جک . ترول خنده دار . داستان و...
مطالب روز
تبادل لینک هوشمند
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

دوست قدیمی من
سوگند
زندگی یعنی...
مستانه
کوچه های زندگی
افکار پیچیده
خاطره ی پوچ
به زودی...

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 2077
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


  دریافت کد حمایت از کودکان سرطانی